Asiakkaat CRM > Yhteyshenkilöt
Seuraavassa tutustutaan siihen, miten yhteyshenkilön voi hakea, valitun yhteyshenkilön tietoja muokata ja miten yhteyshenkilö lisätään asiakkaalle Yhteyshenkilöt-välilehdellä.
Aiheen käyttöohjevideo on osoitteessa: Asiakkaan yhteyshenkilöt - Tuntinetti
Yhteyshenkilön hakeminen
Yhteyshenkilön asiakkaalle voi lisätä Asiakkaat CRM-välilehdellä Yhteyshenkilöt-alalehti valittuna.
Tällä sivulla näkyvät kaikkien asiakkaiden yhteyshenkilöt. Listaa on helppo järjestää tietyn arvon mukaan, esimerkiksi Asiakkaan nimen, painamalla kyseistä otsikkoa listan yläreunassa. Tiettyä yhteyshenkilöä voi myös hakea sivun yläreunan hakusanahaulla. Hakusana-toiminto hakee vastaavat hakutulokset yhteyshenkilön nimen, tittelin tai asiakkaan nimen perusteella. Tämä päivittää hakua vastaavat henkilöt alapuolen yhteyshenkilöt-listaan, jos niitä löytyy.
Yhteyshenkilön tietojen muokkaaminen
Yhteyshenkilöiden listasta painamalla halutun henkilön kohdalla "Muokkaa"-painiketta pääsee muokkaamaan valitun henkilön yhteystietoja. Yhteystiedot avautuvat valinnan jälkeen muokattavaksi listan alle.
Yhteyshenkilön lisääminen
Yhteyshenkilön lisäämiseen pääsee alareunan "Lisää yhteyshenkilö"-painikkeesta. Uuden yhteyshenkilön tiedot merkitään avautuvaan "Yhteystiedot"-kohtaan. Pakollisia tietoja ovat etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite.
Kun yhteyshenkilön yhteystiedot on merkitty, voi siirtyä lisäämään asiakkaan tietoja. Kirjoittamalla asiakkaan koko virallisen nimen kyseiseen kohtaan, ehdottaa palvelu asiakasta. Tämän valitsemalla, kaikki tiedot päivittyvät valitun asiakkaan mukaiseksi.