Tuntinetti käyttöohjeet : Yrityksen oma sivu

Perusasetukset > Yrityksen perustiedot


Seuraavassa tutustutaan siihen, miten yritykselle voi luoda oman sivun Tuntinettiin ja miten sitä muokataan. Sivu näkyy kaikille yrityksen nimissä kirjautuville omalla välilehdellään Ajanhallinta-välilehden alla. Sivulle on mahdollista lisätä esimerkiksi hyötysivusto henkilöstölle, kuten miten toimia sairastumistapauksissa tai lisätä yrityksen oma Google Calendar-sivu, jolloin se on kätevästi saatavilla.






Sivun lisääminen

Oman sivun asetuksiin pääsee Perusasetukset-välilehdellä. Yrityksen perustiedoista löytyy kohta nimeltä "Yrityksen oman sivun sisältö:", johon pääsee lisäämään oman sivun sisällön. Sisältö syötetään HTML-kielellä, jonka käytöstä löytyy paljon ohjeita internetistä. Esimerkiksi wikipediasta saa lisätietoa HTML-kielestä.



Sivun sisällölle on 5000:n merkin raja, mutta muuten sivulle voi lisätä tai sivua voi muokata kuten haluaa. Kun sivu on lisätty, täytyy muutokset tallentaa. Perustietojen muuttaminen vaatii salasanan syöttämisen "Salasana:"-kenttään, joka löytyy sivun alareunasta. Tämän jälkeen lisäykset ja muutokset saa tallennettua painamalla Tallenna-painiketta.


Luodun sivun tarkastelu

Nyt voi tarkastella luotua sivua Ajanhallinnan alta. Jos omaa sivua ei ollut aiemmin lisätty, on sinne nyt ilmestynyt uusi välilehti nimeltä "Yrityksen oma sivu".



Siellä sinä ja henkilöstösi näkevät kaiken lisäämäsi sisällön.

Jos haluaa jatkossa muokata sivua tai poistaa sen, pääsee siihen aina käsiksi Yrityksen perustiedot-välilehdellä Perusasetuksissa.